csillag Főiskola csillag Gimnázium és Kollégium csillag Könyvtár
ÉLŐ KÖZVETÍTÉS
Intézmény és szervezet
Történet
Campus
Szervezeti felépítés
Intézményvezetés
Konzisztórium
Ügyrend
Határozatok
Intézményi dokumentumok
Küldetésnyilatkozat
Alapító okirat
Szabályzatok és stratégiák
Intézményfejlesztési terv
Minőségfejlesztés
Költségvetési alapokmány
Beszámoló
Szerződéseink 2015
Vizsgálati jelentések
Közbeszerzési közlemények
Közbeszerzési terv
Éves statisztikai összegzés
Közbeszerzési eljárások
Szakmai partnereink
Alapítványok
Állásajánlatok
Oktatási egységek
Táncművészképző Intézet
Klasszikus Balett Tanszék
Néptánc Tanszék
Moderntánc Tanszék
Zongorakísérő Csoport
Koreográfus- és Táncpedagógus-képző Intézet
Pedagógiai és Pszichológiai Tanszék
Elméleti Tanszék
Koreográfus és Táncpedagógus Tanszék
Képzések
Felsőfokú tanulmányokra előkészítő képzések (10-16 éves korig)
Alapszakok
Mesterszakok
Továbbképzések
Tanfolyamok
Felvételi tájékoztató
Felsőfokú tanulmányokra előkészítő képzések
Továbbképzések
Tudomány
Tánctudományi Kutatóközpont
Hírlevél
Tudományos rendezvények
Tankönyvek
Szakmai kiadványok
Tánctudományi Közlemények
Hallgatóknak
Dokumentumok
Nyomtatványok
Kérelmek
Egyéb Kérelmek
Tanulmányi hírek
Határidők
Szakfelszerelési díj
Erasmus+
Tanulmányi célú hallgatói mobilitás
Hallgatói szakmai gyakorlatok
Erasmus Charter for Higher Education
Erasmus Policy Statement
Pályázat 2017
Erasmus Szabályzat
Hallgatói Önkormányzat (HÖK)
HÖK pályázatok
Nyelvvizsga
Neptun
Pályázatok
Nyertes pályázatok
Nyári Kurzusok
Nyári Nemzetközi Kurzus
Program
Oktatók
Tandíj
Órajegy
Szállás és ellátás
Jelentkezés
Helyszín
Egyéb információk
Táncnapközi
Hírek
Galéria
Média
Jegyvásárlás
Honlaptérkép
 
FELHASZNÁLÓNÉV (E-MAIL CÍM)

JELSZÓ

Belépés Regisztráció
Tehetségpont

Szabályzatok és stratégiák A Magyar Táncművészeti Főiskola Szabályzatai

A főiskola működése és szervezete szempontjából a legfontosabb szabályozó dokumentum a Szervezeti és Működési Szabályzat (a továbbiakban SzMSz). Ez az a normaanyag, ami konkrét intézmény szintjén képezi le a felsőoktatási törvény rendelkezéseit. Ebben nevesíti az intézmény minden egyes szabályozási témakörben azokat az eljárásokat, részletszabályokat, amelyek meghatározzák az intézmény gyakorlati működésének kereteit és rendjét. Az SzMSz részei: a szervezeti és működési rend, a foglalkoztatási követelményrendszer és a hallgatói követelményrendszer.

A Szervezeti és Működési szabályzat és mellékletei:

Teljesítményértékelési Szabályzat

Belső ellenőrzéssel kapcsolatos szabályzatok:

Belső ellenőrzési kézikönyv
Belső kontrollrendszer szabályzata

Az MTF testületei

Egészségügyi és Rehabilitációs Csoport intézeti protokoll:

Gyógyszerelés recept nélkül kiadható készítményekkel az MTF Egészségügyi és Rehabilitációs csoportjában
Gyógymasszázs
Manuális terápia
Gyógytornász által végzett kezelések
Elektroterápiás kezelés


Stratégiák

Esélyegyenlőségi Stratégia

Az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról szóló 2003. évi CXXV. törvény alapelvi szinten rögzíti, hogy minden ember elidegeníthetetlen joga, hogy egyenlő méltóságú személyként élhessen, semmilyen módon hátrányos megkülönböztetés ne érhesse. A Magyar Táncművészeti Főiskola az egyenlő bánásmód érvényesítése céljából elkészítette Esélyegyenlőségi Stratégiáját.

A Stratégia célja, hogy kiküszöbölje a diszkrimináció megnyilvánulásának bármely formáját. Amennyiben valamely munkavállalót, vagy hallgatót hátrányos megkülönböztetés ér, panasszal élhet, melyet az Esélyegyenlőségi Bizottság kivizsgál.

Az Esélyegyenlőségi Bizottság tagjai:
  1. Dr. Gelenczey-Miháltz Alirán oktató,
  2. dr. Bátori Orsolya tanulmányi osztályvezető,
  3. Fodor Gyula oktató,
  4. Szamosi Judit hallgató.

Informatikai Stratégia

Az Informatikai Stratégia a főiskola rövid, illetve középtávú informatikai fejlesztési terveit tartalmazza.

Fenntartható Fejlődés Stratégia

A Fenntartható Fejlődés Stratégia a főiskola gazdaságos és környezetkímélő működésének alapdokumentuma. A Stratégia tartalmazza azokat az irányelveket, amelyeknek a jövőben meg kell határozniuk a hallgatók, illetve az intézményvezetés környezettudatos magatartását. A Főiskola működésében a sajátos képzési célok és struktúra miatt a fenntarthatóság értékrendje az intézmény infrastrukturális működésében és a közvetített művészi üzenet szellemiségében nyilvánulhat meg.


Adatvédelem   Kapcsolat   GYIK   Állásajánlat   Támogatóink    ©2014 Tamas Ebergenyi